בתאריכים 19-20/9 נפגשים מאות אנשי גיוס לארוע הגיוס החשוב ביותר של השנה!

ההרשמה לכנס סגורה

השוק רותח, מגייסים ומנהלים נלחמים למצוא עובדים חדשים, לכל מועמד יש 3 הצעות, והמגייסים ב"חזית" סופגים את האש

הצטרפי גם את לקבוצה המובילה של נשות גיוס ומשאבי אנוש בארץ, קבלי את מיטב הכלים החדשים ביותר לגיוס ולחסכון עצום בעלויות, פגשי את מיטב המומחים בארץ ובעולם, וקבלי בונוסים מדהימים בשווי 1,245 ש"ח!*

*ניסחנו בלשון נקבה אך כמובן שהפנייה גם אליך המגייס או איש משאבי האנוש


משולחנה של מורית רוזן, מנכ"ל HRD ומייסדת כנס קהילת הגיוס המוביל בישראל



אתחיל בשאלה:

האם הארגון שלך הוא בין המשתתפים הבאים של הכנס השנתי של קהילת הגיוס בישראל?:

HRS, 013 נטויז'ין, 3i-Mind, Added-Value, Alljobs, Antal , Applied Materials, Arbita, Babcom Centers, CA Technologies, Canettii & Ca, Chiasma, Clicksoftware, ClickTale Ltd, Comm-IT, Communitech, Conduit, Cvidya, Cyhawk Ventues , DHL, Discretix, Ebay, EffectivelT, Evogene, ExpertHR, Fedex , GES, Giga, Google, HERTZ, HR Solutions, Integrity Meter, IPS, Kenshoo, Logipass, Manpower, Marvell, Micron, Microsoft, MIS, Net-Translators, NICE, One1ERP, ORC, ORS, Pedersen & Partners, Peroon, Playtech, PMC-Sierra, RADVISION, Refresh, RSA, SAP, Serve , Hotel, Siklu Communications, Starhome, SURGE, Taboola.com, Texas Instruments, Time to know, TowerJazz, ubank, xtremio, zeta-tools, , א.ח. אשנ"ב, א.ס.ת.י משאבי אנוש להייטק, אביר שירותי ביטחון אזרחיים, אגינקס תקשורת ומחשוב, אדם מילא, אדם שרון, אדס יועצים, אופיסופט, אורטל שירותי כ"א, אימון וליווי תעסוקתי, אינטגרל פתרונות משאבי אנוש, אינטל, אינפונטו, אירונאוטיקס, אל על, אלגד פיצה, אלפא קוסמטיקה, אלקטרה מוצרי צריכה, אלקליל בע"מ, אמדוקס, אמרל, אנוש העמותה הישראלית לבריאות הנפש, אסם, אקס ליבריס, אקסטרה נטוורקס, אקסנט טכנולוגיות, ארדיקס תכנה ומערכות, אשחר, ארגון שרותי חברה ורווחה, בון תור, ביונס נוירומודוליישן, בינה- סוכנות לביטוח (2002), בינת, בינת סמך, בנק לאומי, ברמד אגודה שיתופית חקלאות, בתי זיקוק, ג'ובנט, גב מערכות, גוג'י ישראל, גיוס עסקי, גל מדיקל, גת גבעת חיים (פריגת), דיאלוג, דיאלוג'יק נטוורקס, דלק, דלתא גליל תעשיות, דנאל (אדיר יהושע), דקסל פארמה, דרך ארץ (כביש 6), היי קפיטל, המכללה האקדמית ת"א יפו, המסלול האקדמי המכללה למנהל, הנהלת בתי המשפט, הפניקס חברה לביטוח, ואלינור, זודי טכנולוגיות, חבר הון אנושי, חברת החשמל לישראל, חברת נמל אשדוד, חוכמת הכתב, טבע תעשיות פרמצבטיות, טלדור, טמפו משקאות, ידיעות טכנולוגיות מידע, יעוץ והשמה DNA , יפאורה-תבורי, כלמוביל, כרמל אולפנים, לאומי קארד, לומינס, מ.ג.ע.ר- מרכז גביה ממוחשבת, מגדל, מדירה, מטליקון- פלאסאל, מטריקס, מיקרוסופט, מכבי שירותי בריאות, מכון יעד, מכללת אפקה להנדסה בת"א, מלכת המדבר, מלם מערכות, מעבדות רפא, מקורות פיתוח ויזום, מרכז השמה של לשכת עורכי הדין בישראל, משרד החוץ, משרד עו"ד הרצוג, פנקס נאמן, משרד ראש הממשלה, ניוקום תקשורת, נייר חדרה, נילוס תוכנה, סוגת תעשיות, סודהסטרים, סיבי פתרונות, סידב סוכנויות, סינריון, סיסטמטיקס, סלברוס, סלקום, עבודה עברית א.ש. , עמותת בעצמי, עמותת עולים ביחד, עמליה, עתיד השמות עובדים, פולימר לוגיסטיקס, פורלייף- אימון יוצא דופן, פיר 39, פישמן רשתות, פלאפון תקשרות, פליינג קרגו, פלסטו שק, פרואקטיב משאבי אנוש, פרוטליקס, פריגו ישראל סוכנויות, פרלוד ייעוץ לניהול וקריירה, צורן מיקרואלקטרוניקה, קבוצת Zara ישראל, קבוצת ברן, קו משווה, קודקס מערכות, קווסט אייצ'. אר., קומברס, קל אוטו, רביב מרפאות שיניים, רד תקשורת מחשבים, רוש פרמצבטיקה, רנדום לוג'יק, רפאל מערכות לחימה מתקדמות, רשות שדות התעופה, שטראוס מים, שירות קריסטל – מרום, שירותי בריאות כללית, שר סלקט מדיה, תוכנית תל"מ, תכל'ס ולעבודה, תמה תעשיית פלסטיק, תמורה, תעשיות רדימיקס, תרכובות ברום

הארגון שלך לא מופיע ברשימה?

זה יכול להיות בגלל אחת משתי סיבות:

הראשונה: פשוט עוד לא שמעת על הכנס

נכון, זה הכנס הרביעי בתחום הגיוס שאנחנו מקימים, ויש אלפי משתתפים שלקחו חלק בכנסים הקודמים שלנו בתחום, בקורסים ובסדנאות של HRD, אבל מדי פעם, קורה שיש מגייסים ואנשי משאבי אנוש שלא שמעו עליו. גם אותנו זה מפתיע, אבל זה קורה…

השנייה: את לא מוכנה (וגם אתה לא) לעשות את מה שנדרש בשביל להיות באמת טובים בגיוס

"להיות טובים בגיוס" לא מתחיל ונגמר בלראיין טוב, או לעשות שנה אחרי שנה את אותם דברים. יש מגייסים שמסבירים לי "אני כבר 20 שנה בתחום, למדתי את כל מה שאפשר ללמוד על גיוס".

המציאות בשוק שלנו היא שהשוק הפך לשוק של עובדים, מהפיכות חברתיות קורות בן לילה בארץ ובעולם, המדיה החברתית נכנסת ומייצרת דפוסי התנהגות שונים מכל מה שהכרנו בעבר, דור ה-Y הופך להיות הדור העיקרי אותו אנו מגייסים – במצב הזה, כל מה שהכרנו הופך להיות פחות ופחות רלוונטי. אנחנו חייבים להתאמץ מאד כדי להישאר מעודכנים, לנוע קדימה, ולהיות באמת טובים בתחום הגיוס.

איך מתקדמים כשמצב בשוק רק הולך ומסתבך?

השוק אם כן רותח ורוב מוחלט של הארגונים – מגייס.

מול הצרות של העבר, הקפאות גיוסים ופיטורי עובדים, אולי אפשר לקרוא לזה "צרות טובות", אבל האתגרים שעומדים בפנינו בעולם הגיוס רק ימשיכו ויהפכו מורכבים יותר: כבר עכשיו אנחנו רואים שדור ה- Y קשה יותר לגיוס מכל מה שהכרנו עד כה, מקורות גיוס שנשענו עליהם במשך שנים פתאום לא "מביאים את הסחורה", המנהלים בארגון לא תמיד נרתמים לתהליך ומצפים לקבל עובדים "מן המוכן", אין לנו זמן לעשות כלום, אנחנו טובעים בעוד ועוד עבודה והתחושה היא שהכלים שהכרנו פשוט לא מספיק טובים.

קשה לנו לאתר מועמדים איכותיים (בעיקר כאלה שלא מחפשים כרגע עבודה), למיין אותם (בלי שיפתיעו אותנו ברגע האחרון), לקלוט לארגון (בלי שיעזבו תוך כמה שבועות), או לנייד בתוך הארגון בין תפקידים.

המצב הזה לא ישתפר – הוא רק ילך ויהפוך מורכב יותר.

אני מזמינה את משתתפי כנס קהילת הגיוס לקבל כלים ייחודיים לחיסכון בתקציב ולאיתור מועמדים, לשנות ולשדרג בצורה משמעותית את הדרך בה הם מנהלים היום את תהליכי הגיוס.

קיראו עכשיו על האפשרויות המגוונות שיעמדו בפני משתתפי הכנס,

מורית

יש פתרון כשמצטרפים לקהילה

גם אם אצלך נראה שהפיתרון עוד רחוק, יש אחרים בקהילת הגיוס בישראל שכבר מצאו פתרונות לאותם אתגרים בדיוק.

האמת היא, שאם ניכנס כולנו ביחד לחדר אחד, נוכל לשמוע מאותם אנשי גיוס שעשו כבר מהפך אצלם בארגון, מה הפתרונות והשיטות שהם מצאו להתמודד לפחות עם חלק מהאתגרים. היופי הוא שאני מוצאת בשנה האחרונה עוד ועוד מנהלות ומנהלי גיוס, רכזות ואחרים שלא רק מוצאים את הפיתרון – אלא גם מוכנים לשתף אותו עם כולם.

זה היופי בלהיות חלק מקהילה גדולה.

אנחנו יכולים ללמוד מאותם מובילי גיוס יוצאי דופן, שפרצו גבולות, עשו שינויים אצלם בארגון, ובעזרת הלמידה מהם, לחסוך זמן, כסף ומשאבים רבים שמתבזבזים במקומות שמנסים "להמציא את הגלגל" ולהתמודד לבד עם המורכבות העצומה של הנעת תהליכי גיוס בארגונים בישראל 2011.


לכן אנו מזמינים אותך לכנס השנתי של קהילת הגיוס בישראל

מאות מקצועני הגיוס, מנהלי משאבי אנוש נציגי חברות הטכנולוגיה החדשניות בתחום והמומחים העוסקים בגיוס בישראל נפגשים ליומיים של אירוע הגיוס המקצועי החשוב ביותר השנה.


מה מיוחד בכנס קהילת הגיוס השנתי של HRD?

נטוורקינג והשפעה ארגונית

להיות חלק מקהילת המגייסים החזקה בישראל: קהילת הגיוס החזקה הנפגשת במפגשים השונים שאנו מקיימים (מפגשים רבעוניים וכנסים שנתיים), נהנית מהאפשרות ללמוד "למידת עמיתים" במשך כל השנה. המשובים שאנו מקבלים מכם, תמיד מציינים לטובה את הלמידה מאחרים הנמצאים בתפקידים מקבילים אליכם, אשר מתנסים בחוויות דומות ומצליחים להביא דוגמאות פרקטיות לפתרונות שעבדו בשטח.

הלמידה בכנס תתרחש בתוך האולם ובהרצאות השונות, אך גם בהפסקות, בחיבור עם עמיתים, בהתייעצות המשותפת, בשיחה ובהיכרות עם מקבילים לכם מארגונים דומים או שונים. הכנס יכלול השנה יותר הזדמנויות לנטוורקינג עם עמיתים בכדי לשתף במידע וללמוד מהצלחות של אחרים. בנוסף, לראשונה בכנסי הגיוס שלנו תהיה לכם הזדמנות חד-פעמית למפגש אישי/קבוצתי, בין רכזות/י ומנהלות/י גיוס ומגייסות ותיקות ובין "הדור הצעיר" בתחום הגיוס. בשיחה נוכל ללמוד על המסלולים האישיים שהמשתתפות והמשתתפים עברו בדרכם המקצועית, ולשמוע על האתגרים שעומדים בפני הדור הצעיר. המפגש יאפשר למידה משותפת של שני הצדדים.


נטו מקצועיות בגיוס

כנסי הגיוס של HRD מציעים תמיד מקצוענות ופרקטיקה – לא רק "דיבורים":

זה הכנס הרביעי בו מורית רוזן מלווה באופן אישי כל אחד מהמרצים בכנס בעיצוב התוכן הממוקד, בבניית הרצאות שמוסיפות כלים וערך פרקטי לנציגים מהמגוון הגדול של הארגונים. בנוסף, השנה הצטרפה למורית ועדת היגוי הכוללת 13 מנהלות ומנהלי גיוס ומשאבי אנוש מהארגונים הגדולים והמובילים בישראל. בצורה כזו הנושאים שיוצגו בכנס יהיו הנושאים הבוערים ביותר עבור כל אחד מהעוסקים בגיוס בקהל. מטרתנו המשותפת היא שמכל פעילות תצאו עם כלים מקצועיים ורעיונות פרקטיים ליישום כבר למחרת הכנס.

כמו שאמרה לנו מנהלת גיוס בכנס הקודם: "אני חוזרת לארגון עם המון מוטיבציה ורשימה של מטלות לביצוע… בפעם הראשונה אני מרגישה גאווה להיות חלק מעולם הגיוס בישראל".

הנה מה שאמרה לגבי הפרקטיות של הכנסים שלנו רנית גל עוז, מנהלת משאבי אנוש בחברת אלפא-קוסמטיקה


חדשנות בגיוס – מהארץ ומהעולם

השנה יהיה לנו העונג ללמוד משַלי סטקרל- Shally Steckerl, אחד המומחים המובילים בתחום פיתוח מקורות גיוס חדשניים והוא מלווה ומייעץ לארגונים הגדולים ביותר בארה"ב בבניית מערך ה Sourcing שלהם.

בהרצאות השונות תיחשפו לנציגים ממגוון גדול של ארגונים שישתפו אותנו בסיפורי ההצלחה שלהם בניהול מעברים פנימיים, עיצוב חווית המועמד, גיוס בארגונים קטנים, מדדי גיוס, גיוס גלובאלי ועוד. בכנס ובתערוכת הספקים תפגשו טכנולוגיות חדשות: כלים, פתרונות מפתיעים לאיתור, מיון וניהול תהליכי גיוס.


ההרשמה לכנס סגורה

טלפון לשאלות ובירורים: 09-7441007

תוכנית הכנס

התוכנית המלאה בקובץ PDF:

יום מס' 1: 19-9-2011 יום שני

נותרו מקומות אחרונים לסדנאות לינקדאין למתחילים ומתקדמים

(לפרטי ההרצאות והמרצים לחצו על התוכנית או כאן: לפרטים נוספים על כל הרצאה )



יום מס' 2: 20-9-2011 יום שלישי

אין צורך לשלוח את בחירתכם להרצאה – ניתן לבחור ביום הכנס עצמו בהרצאות שמעניינות אותך

תוכנית ההרצאות והסדר שלהן מעודכנת וסופית. לפרטים נוספים על כל הרצאה



אל תסמכו עלינו!

הנה מה שאמרו לנו משתתפות בכנסים הקודמים:

מיקי לוין, מנהלת גיוס, רווחה והדרכה בשילב, בכנס הגיוס אוקטובר 2010:

לי שטיין, מנהלת משאבי אנוש Net-Translators


בונוס לארגונים המשתתפים בכנס:

פרסום מקודם בלוח AllJobs


    בונוס לארגון: פרסום משרה מקודמת במשך חודש בלוח AllJobs – כולל 5 הקפצות, בשווי 350 ש"ח
    לארגונים שירשמו עד 4 משתתפים – יוענק פרסום משרה אחת. לרושמים 5 משתתפים ומעלה – 2 פרסומים בשווי 700 ש"ח




בונוסים אישיים – יוענקו לכל משתתף בכנס:

  • * DVD עם הרצאתו של אדם שוב ממפגש פורום מומחי הגיוס: ממה להיזהר כשארגונים פועלים במדיה חברתית (הרצאה שעלותה מעל 1000$ לארגון). שווי הבונוס – 157
  • * חוברת סיפורי ההצלחה של המציגים בכנס: אוסף כלים וטיפים יקרי ערך, בשבילכם לקחת ולהעתיק – שווי החוברת – 170
  • * גישה לעמוד מיוחד סגור לבאי הכנס, ובו הקלטת הראיון של מורית רוזן עם Shally Steckerl – ההשפעה של עולם המדיה החברתית על תהליכי הגיוס ואיתור המועמדים – שווי ההקלטה 89
  • * גישה לעמוד מיוחד סגור לבאי הכנס ובו הקלטת הראיון של מורית רוזן עם Dr. John Sullivan – מה אנשי משאבי אנוש וגיוס לא עושים – למרות שהם צריכים . שווי ההקלטה – 89


בונוס מיוחד למשתתפים ביום הראשון לכנס:

  • * ערכת הדרכה בנושא – איך מודדים אפקטיביות של תהליכי גיוס. שווי הערכה 370 ₪


בונוס מיוחד למשתתפים ביום השני לכנס:

  • * ערכת הדרכה בנושא – איך בונים עמוד קריירה אפקטיבי בתוך אתר הבית. שווי הערכה 370 ₪


סה"כ שווי הבונוסים האישיים: 1,245

+ הבונוס הארגוני – בין 350-700 ₪ לפרסום ב AllJobs (לפי כמות הנרשמים מהארגון)

עלות הכנס:

מחיר ליום אחד: 690 ₪ + מע"מ – ניתן להירשם לכל אחד מימי הכנס גם ללא הרשמה לשני.

מחיר ליומיים: 1,311 ₪ + מע"מהמחיר ליומיים כולל 10% הנחה על היום השני

ניתן להירשם ליום / יומיים מבלי לבחור בשלב זה לאיזה מהיומיים תרצו להירשם.


הטבה לקנייה קבוצתית בארגון:

בקניית 6 ימים (או 3 אנשים ליומיים) – יום נוסף חינם. בקניית 10 ימים (או 5 אנשים ליומיים) – יומיים נוספים חינם.


מחיר מיוחד לסטודנטים

(מיועד לסטודנטים המשלמים בצורה עצמאית על הכנס, החשבונית ע"ש הסטודנט, מותנה בצירוף תעודת סטודנט בתוקף לטופס ההרשמה)

מחיר ליום: 690 ₪ + מע"מ, 390 ₪ + מע"מ – ניתן להירשם לכל אחד מימי הכנס גם ללא הרשמה לשני.

מחיר ליומיים: 1311 ₪ + מע"מ, 741 ₪ + מע"מ (בהרשמה מוקדמת) – המחיר ליומיים כולל 10% הנחה על היום השני

שאלות נפוצות לגבי הכנס:

ריכזנו עבורכם את השאלות וההתלבטויות שעולות בקרב מי שטרם נרשם לכנס, ובמחשבות שלנו לגביהן:

שאלה #1: המנהל שלי לא אישר לי לצאת בגלל העלות הגבוהה של הכנס

אם המנהל שלך לא אישר לך לצאת בגלל העלות הגבוהה של הכנס, אולי הוא פשוט לא נחשף עדיין לערך הגדול שהכנס יוכל לתת לך ולארגון. הוא רואה את הכנס כרגע רק כהוצאה, אבל לא מבין שזו השקעה, שתחזיר את עצמה לארגון בעשרות מונים בזכות מה שתקבל/י במהלך שני ימי הכנס:

עלויות הגיוסים גבוהות היום?

אם אתם מתמודדים עם עלויות גבוהות לאיתור מועמדים במקורות גיוס הקיימים, יש לנו 2 סדנאות פרקטיות על גיוס ברשת, ו- 5 הרצאות שונות הנוגעות במקורות גיוס מגוונים

אם אתם נתקלים ביותר מדי טעויות גיוס (שעולות הון לארגון), ומנסים לבחון את שיטת המיון בה אתם משתמשים, יש לנו גם כאן, 2 סדנאות פרקטיות ו- 2 הרצאות שיישפכו אור חדש על הנושא הזה

"ממציאים את הגלגל" כל פעם, וזה גוזל מכם המון משאבים?

אם נכנסתם לא מזמן לתחום ואתם לא יודעים עם מי אפשר להתייעץ, הפעילות המובנית של הנטוורקינג שנציע בשני ימי הכנס, תעזור לכם להכיר וליצור קשרים עם עמיתים ממגוון ארגונים, שילוו אתכם ויעזרו לכם גם אחרי הכנס, עזרה שיכולה לחסוך לכם המון כשתמקד אתכם בדברים הנכונים.

אם אין לכם מערכת לניהול גיוס או מערכות לכלי מיון ממוחשבים ורציתם להתחיל לבחון, במקום לשרוף שעות בחיפוש הגורמים המתאימים – ריכזנו לכם בחדר אחד את כל הספקים המובילים בתחום בארץ (תציצו בדף הכנס ברשימת נותני החסות שלנו). כל הספקים החזקים בתחומם יהיו בכנס וישמחו לתת לכם הצעות מיוחדות (שגם הן תחסוכנה לכם לא מעט זמן וכסף)

אם אתם רוצים לבחון הכנסת חברות השמה שאתם לא עובדים איתן היום, או רוצים לראות את האנשים שמאחורי הלוגו, נציגי מספר חברות השמה מובילות יקחו חלק גם הן ויהיו נוכחים בזירת הספקים. תוכלו להכיר באופן אישי את האנשים שמניעים את תהליכי ההשמה, את הייחודיות של אותן חברות ואת הכוח שהן יכולות להציע לכם בארגון.

החזר מיידי על ההשקעה – בונוסים

ואם כבר דיברנו על עלות – נוסף לכל מה שתיארנו, אתם מקבלים בונוסים אישיים וארגוניים.

בין 350-700 ש"ח לארגון לפרסום מובלט בלוח AllJobs (תלוי בכמות האנשים שמגיעים מהארגון לכנס), ערכות הדרכה מיוחדות בתחום הגיוס (בכל אחד מהימים תחולק ערכה אחרת, בנושאים שנבחרו על ידי קהילת הגיוס בסקר שערכנו), עם מידע יקר ערך בשווי מאות שקלים, ראיונות מוקלטים עם המרצים הטובים בארה"ב ובארץ, ועוד.

סה"כ שווי הבונוסים האישיים מגיע ל – 1245 ₪ + הבונוס הארגוני של 350-700 ש"ח.

כל אלה הן הזדמנויות אדירות להוסיף ערך לארגון שלך, ערך ששווה כסף רב, והופך את עלות הכנס, לקטנה מאד ביחס להחזר על ההשקעה.

שאלה #2: אחרי החופש באוגוסט אינני יכולה לקחת יומיים נוספים ולהתנתק

כשחוזרים מחופשה מרגישים לעתים קרובות מפוזרים ומבולבלים: נוצרו כל כך הרבה משימות, המון מיילים הצטברו, וקשה לדעת ממה להתחיל קודם; הכל נראה מאד דחוף מבחינת סדרי עדיפויות. זו בדיוק הסיבה שהתנתקות ליומיים שיהיו ממוקדים במטרה אחת: מציאת פתרונות ומענה לנושאים שהצטברו. אם תגיעו עם ריכוז של כל השאלות שעומדות על הפרק, תוכלו להיפגש עם ספקים שיכולים לתת מענה, לבחון מה עמיתים עשו בהתמודדויות דומות, לנצל את הנטוורקינג המובנה שיהיה חלק מהכנס: כל אלה ייתנו לכם מענה לכל השאלות וההתלבטויות – כך שהחזרה אחרי הכנס למשרד, ביום רביעי, תהיה ממוקדת, ברורה, עם משימות, מטרות ורעיונות חדשים ויצירתיים.


שאלה #3: יש לחץ מטורף של עבודה צריך להספיק לפני החגים

בגלל הלחץ אנשים במקרים רבים מתעמקים בפרטים הקטנים, ולא רואים את התמונה הגדולה והכוללת שיכולה לקדם אותם במהירות לכיוון פתרון. היציאה ליומיים של כנס, תיתן לכם את הפרספקטיבה ואת היכולת להתרחק מהיום-יום ומהמשימות הטקטיות, ולהסתכל מרחוק מנקודת מבט אסטרטגית ומערכתית. במהלך היומיים חלק מההרצאות והסדנאות נותנות כלים פרקטיים גם לפתרון המשימות השוטפות. בצורה כזו, חברי צוות שונים המשתתפים בשני ימי הכנס, "יתפצלו" וכל אחד ישתתף בפעילויות אחרות. כך תקבלו כלים ותובנות לגבי הדרך הטובה להתמודדות עם אתגרים גם ברמה האסטרטגית וגם ברמה הטקטית.


שאלה #4: אני לא יכולה להוציא את כל הצוות ולא רוצה לעמוד במצב שאני צריכה לבחור רק חלק מהרכזות לכן אף אחת לא תצא

אני באמת מבינה את הבעיה הזו. כמי שניהלה בעבר צוות גיוס שמנה 14 חברי צוות, אני יודעת שאף פעם אי אפשר "לשמח" את כולם. חלק מפיתוח צוות מקצועי קשור לזיהוי החוזקות של חברי הצוות, וחיזוק אלה שהופכים להיות עמוד התווך שלך. תהליך הזיהוי והבחירה של המובילים הוא חשוב, והוא יהיה הבסיס לצמיחת הצוות שלך וליכולת שלך להוביל אותו להצלחות בשנים הקרובות. ברגע שזיהית את אותם מובילים, חשוב לראות שהם נחשפים לכל המידע והכלים שיהפכו אותם למקצוענים בתחומם. זו הסיבה, שבנינו יומיים מאד שונים, בהם בכל יום יש משהו לכל אחד מחברי הצוות. המטרה שלנו היתה לאפשר לארגונים לשלוח משתתף אחר לכל אחד מהימים. בנוסף, הוספנו את הבונוס שעל כל 6 כרטיסים ליום שתקבלו, ה- 7 בחינם, על כל 10 שתקנו, 2 נוספים חינם.

בנוסף, במשך השנה אנחנו מקיימים מפגשים חינמיים, וצוותים רבים שולחים חלק מהנציגים למפגשים החינמיים, ואת האחרים למפגשים בתשלום. החשוב הוא לעזור לצוות שלך להישאר חלק מהקהילה, ללמוד מאחרים ולתרום בחזרה. לא להישאר מנותקים מגוף הידע והחברות הגדול הזה – קהילת הגיוס בישראל.


שאלה #5: תמיד מרצים אנשים מארגונים גדולים וזה בכלל לא מתאים להתמודדות שלי כארגון קטן – כנראה הכנס לא רלוונטי לי או לארגון שלי

אחת ההרצאות בכנס תהיה הרצאתה של רותם קציר, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת הסטרטאפ קנשו: דוד מול גוליית: איך לנצח את מלחמת הגיוס כחברה קטנה שמתחרה בענקים האטרקטיביים והמפורסמים בשוק. אבל זה לא מקור הידע היחידי לנציגי חברות קטנות. ראיתי בעבר שהכל קשור לרמת המיקוד והחיפוש של תשובות לשאלות שלך. אני יכולה לספר שאחרי הכנס הראשון, מנהלת הגיוס של חברת ביטוח לא גדולה, סיפרה לי שבחרה לקחת את הרעיון שלמדה מהרצאתה של אפרת דגן מגוגל, לגבי שיתוף עובדים בתהליך המיון. ליוויתי אותה מרחוק ושמעתי בשנה אחרי הכנס, איך הפכה את הרעיון למציאות. היום העובדים לוקחים שם חלק פעיל בתהליך המיון.

לא איתור ארגון זהה (בתחום או בגודלו) בין המרצים, הוא הפתרון. להיפך –

מצאו רעיונות יצירתיים שאחרים בתעשייה שונה פיתחו, ותהיו הראשונים שיביאו אותם לתעשייה או לארגון שלכם. החשוב הוא היישום, המיקוד על השאלות שמטרידות אותך ואיתור הפתרונות עבורם. לא הזיהוי של ארגון זהה לכם בין המרצים.

שאלה #6: האם הכנס בכלל מתאים לחברות השמה?

הדרך הכי טובה לענות על השאלה הזו היא לגלות לך סוד שיווקי (נציגי ארגונים מגייסים רגע אל תקשיבו)

הדרך הכי טובה לשווק מוצר כלשהו ללקוחות, הוא להבין את המצוקות שלהם מבפנים. הדרך המובילה למכור את שירותיכם כחברת השמה, היא להבין מה מעסיק את הלקוחות שלכם, מה השפה בה הם משתמשים, מה סוגי האתגרים, מה חשוב להם. כרגע, 90% מהמשתתפים הם נציגי ארגונים. הכנס מאפשר לך להיות בין חברות ההשמה הבודדות שיבינו את השעור השיווקי הזה, יבואו ויקשיבו טוב טוב למצוקות הלב של המגייסות והמגייסים. אם תקשיבו טוב, תוכלו בין המפגשים גם להתחבר ברמה האישית, ליצור נטוורקינג שיעבוד עבורכם הרבה אחרי הכנס.

אבל אפילו אם אתם אומרים "אני לא מאלה שמתחברים בכנסים". אפילו רק לשבת ולהאזין לדוגמאות, יהפוך אתכם לכאלה שיכולים לדבר הרבה יותר טוב את "שפת" הגיוס היום, סוף 2011.


ההרשמה לכנס סגורה

טלפון לשאלות ובירורים: 09-7441007

ניפגש בכנס!

Share



Share