סדנת בלשי הרשת – גיוס ברשת למתקדמים


הסדנה הזו לא מתאימה לכל אחד!

המומחה 1# בעולם לאיתור מועמדים בשיטות מתוחכמות וחדשניות ובכלים בינלאומיים, התאים את סדנת "בלשי הרשת" שלו (Cyber Sleuths) ואת מגוון הכלים בה, לעברית ולישראל (הסדנה באנגלית)

הסדנה לא מתאימה: למי שעדיין לא מוצא זמן להתחיל לחפש עובדים בלינקדאין; למי שמרגיש שלוחות הדרושים השונים מספיקים לו; היא לא מתאימה למי שחושב שלא צריך לפנות למועמדים שעובדים כרגע במקום עבודה ועדיין לא התחילו לחפש או למי שמרגיש שיש לו מספיק מקורות לגיוס עובדים. אם את או אתה אחד מאלה, הדבר הנכון ביותר עבורך יהיה פשוט לא להגיע לסדנה. חבל על הזמן ועל המשאבים שלך ושלנו. אין טעם להגיע לכיתה רק בשביל להגיד "אני לא צריכ/ה עוד מועמדים, יש לי מספיק".

אבל, אם אתם רוצים לשכלל את רמת היכולת שלכם לגיוס ברשת, ואתם מוכנים לעשות את המאמץ, לטוס קדימה ולהפוך ל"בלשי רשת", Shally Steckerl מגיע לישראל לסדנה ייחודית וחד פעמית והוא יגלה בפניכם עולם מופלא.

העולם המופלא שמעבר לקשת של Linkedin

כלי הרשת והמדיה החברתית רבים והם "מתרבים" מדי יום. לרוב, אנו מתמקדים בלינקדאין ככלי גיוס עסקי. לאחרונה "הצטרפו" פייסבוק, יוטיוב וגוגל+, אבל המיקוד הוא לא בגלל היעדר אלטרנטיבות, אלא כי בד"כ קשה למצוא את הידיים והרגליים בסבך החידושים, הטכניקות, המערכות והשיטות התומכות. ברור לכולנו שהפתרונות החדשים רק משתכללים והופכים יותר מעניינים ומסקרנים, הערך הפוטנציאלי לגיוס יכול להיות גדול, רבים מהמועמדים נמצאים דוקא לא במקומות ה"שגרתיים", אבלעולות לא מעט שאלות:

  • איך ואיפה בדיוק למצוא את המועמדים המובילים
  • איך ליזום שיחה
  • איך לשמור איתם על קשר
  • כמה משאבים נכון להשקיע במדיה הזו

אלה ושאלות נוספות מלוות אותנו בניסיונות העצמאיים שלנו ברשת. חלקנו הגדול לא מנסה בכלל לחקור כלים חדשים. מיעוט קטן באוכלוסיה שעושה זאת, מגלה שהדבר שואב עוד ועוד אנרגיות ומשאבים.

יש 3 מטרות מרכזיות להעמיק בגיוס במדיה חברתית:

1. להוציא פחות כסף

2. לחסוך זמן

3. להפחית את הסיכון של חוסר-גיוס

כשאנו חוקרים את כלי המדיה החברתית המגוונים אנו רואים שיש לפחות 5 סיבות לכך ש-3 המטרות הללו מקבלות מענה בכניסה לגיוס ברשת:

  • ריבוי מקורות וערוצי גיוס: יש במדיה החברתית ערוצים חדשים, דרכים חדשות למצוא מועמדים פוטנציאלים. כשאנו מוצאים מועמדים "נסתרים" שאחרים לא מוצאים, אנו לא צריכים להתחרות עם המתחרים על הכשרונות.
  • מיתוג מעסיק בולט: ככל שהארגון מחזק את ה"באזז" סביבו במדיה החברתית, המותג שלו ומיתוג המעסיק מזוהה יותר במהירות, צריך להשקיע פחות כסף לשכנע את המועמדים שהארגון הוא מקום שטוב לעבוד בו.
  • חיזוק בתקשורת האישית: המדיה החברתית מאפשרת ליצור קשרים ישירים אישיים עם מועמדים פוטנציאלים ספציפיים שהארגון מזהה ככישרונות המעניינים אותו.
  • חיסכון כספי: מושג קודם כל דרך שימוש בכלים חינמיים. בנוסף, פעילות במדיה החברתית גורמת לעלייה בדירוג האורגני במנועי חיפוש, ומאפשרת חיסכון בתקציבי פרסום.
  • מיקוד במועמדים האיכותיים ביותר וחיסכון בזמן: במקום להשקיע זמן במיון עשרות או מאות קורות חיים לא רלוונטיים, לבחור מראש את המועמדים האיכותיים ביותר (לפעמים – ישירות מהמתחרים הראשיים שלכם) ולפתות אותם לעבור אליכם.

לקחת איתנו מורה דרך מוסמך

לראשונה בישראל, סדנה חד פעמית, אשר נבנתה על על ידי Shally Steckerl סמנכ"ל חברת Arbita, בה יוצגו מגוון הכלים לאיתור מועמדים במרחבי הרשת, שיהפכו את המשתמש בהם ל"בלש רשת" אמיתי – Cyber Sleuth. שלי סטקרל מגיע לכנס קהילת הגיוס בספטמבר, והוא המרצה #1 בעולם לתחום ה Sourcing ואיתור המועמדים בכלי הרשת והמדיה החברתית. שלי ליווה חברות כמו מיקרוסופט, קוקה קולה, HP, וולט דיסני, סיסקו ועוד והוא נחשב לאחד המרצים המבוקשים ביותר בעולם בתחום הגיוס ברשתות חברתיות וארגונים משלמים אלפי דולרים בכדי להשתתף בהדרכות שלו. שַלי הוביל רק לאחרונה את כנס SourceCon2011, הכנס הראשי בארה"ב בתחום מקורות הגיוס (Sourcing) והוא משמש כסגן נשיא בחברת ארביטה, המשתפת פעולה עם HRD מזה יותר משנתיים בהכשרות והדרכות בתחום איתור המועמדים ברשת.

מורית רוזן מנכ"ל HRD מספרת: " באופן אישי "אימצתי" את שלי כ"מורה הדרך" הפרטי שלי. אין שאלה ששאלתי אותו על גיוס ברשת, שהוא לא ידע לענות, ולא ישר שלף הדגמה "בשידור חי", שהביאה לתוצאות (מועמדים רלוונטיים) תוך דקות ספורות"

שלי ומורית נפגשו במהלך החודשים האחרונים מספר פגישות (פיזיות ווירטואליות) כדי להתאים את הסדנה המיוחדת הזו לצרכי המגייסים המקצוענים בישראל, והנה לפניכם תוכנית הסדנה:

9:00-10:00 להבין איך פועלים מנועי החיפוש ברשת Understanding How Search Engines Work
10:00-10:30 לבחור את מילות המפתח הנכונות Picking the right keywords
  • חיפוש חברות ומתחרים
  • מציאת תפקידים, כישורים או ג'רגון מקצועי ממוקד
  • wordle.net
  • Finding companies and competitors
  • Finding job titles and skills or jargon
  • Wordle.net
10:30-10:45 הפסקה Break
10:45-11:45 מילות חיפוש במנועי החיפוש Search Engine Commands
11:45-13:15 חיפוש עמוק ברשת Deep Web
13:15-13:45 הפסקת צהריים Lunch Break
13:45-14:15 התראות חיפוש ואוטומציה Search Alerts and Automation
14:15-14:45 פייסבוק Facebook
14:45-15:00 הפסקה Break
15:00-16:00 ליזום פנייה

  • כתיבת מיילים אפקטיביים
  • פנייה דרך מדיה חברתית
  • "פנייה קרה
Initiating Contact

  • Effective Email and
  • Via Social Media Messages
  • Introduction to Cold Calling
16:00-16:30 סיכום, טיפים אחרונים ועוד… Summary, Final tips and more…


עתיד הגיוס ברשת – מפי Shally Steckerl

לא כל המגייסים בטוחים אם כדאי להם בכלל להיכנס לגיוס ברשת. אם אתם מתעניינים בסדנה למתקדמים, זה כנראה אומר שיש לכם כבר בסיס כלשהו בגיוס ברשת, ואם זה המצב, בוודאי שמתם לב שהעולם טס מהר קדימה, ושמה שלמדתם לפני חודשיים שלושה כבר משתנה ומתעדכן. שלי, שנמצא תמיד בראש החץ, משתף בסרטון הקצר הזה את הפרספקטיבה שלו לגבי הגיוס במדיה חברתית ולמה כולנו צריכים "לקפוץ למים" במהירות, כדי להיות שם כבר עכשיו… (שתי הדקות הראשונות של הסרטון)


עלות הסדנה

כאשר מורית רוזן השתתפה בסדנה של Shally  בארה"ב, היא עלתה לכל משתתף $790 ליום. זו היתה סדנה במחיר מיוחד לבאי כנס הגיוס -EreExpo Fall 2011

כלומר בתרגום לש"ח:  2,765 ש"ח (בלי לחשב את עלות הטיסה והלינה לפני הסדנה)

כשהחלטנו להציע את הסדנה בארץ, יכולנו כמובן לגבות עבורה אלפי שקלים – אין ספק שהיא תחסוך למשתתפיה כבר בימים אחרי הסדנה, זמן יקר, ותאפשר להם להגיע למועמדים חדשים בדרכים שפשוט לא דמיינו.

למרות זאת החלטנו להשאיר את עלות הסדנה במחיר שכל ארגון יכול לספוג, כדי לאפשר לכמה שיותר מגייסים לקחת חלק בחוויה החד פעמית הזו וללמוד ממש כאילו נסעו לקורס בארה"ב.

מחיר למשתתף: 970 ש"ח + מע"מ

המחיר כולל את חוברת הסדנה, וכיבוד קל במהלך היום (מאפים, מגוון סנדוויצ'ים לצהריים)

מסגרת ההדרכה:

הסדנה תועבר באנגלית (בנוכחות 3 נציגות מ-HRD שיסייעו בתרגום לעברית במידת הצורך)

ההדרכה תתקיים בכיתת הדרכה – מכללת מגמות – פתח תקוה

תאריך ההדרכה: 18-9-2011 (יום ראשון)

בין השעות: 9:00-16:30

כל משתתף מוזמן להביא איתו מחשב נייד כדי לתרגל ולהתנסות בשיטות אותן מלמד Shally תוך כדי השעור, על גבי המחשב הנייד.

גודל הכיתה מוגבל ולכן מומלץ מאד לשריין מקומכם בהקדם!


להרשמה: אנא מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר לגבי אמצעי התשלום

במקרה הצורך, ניתן לחלופין להדפיס את טופס ההרשמה בקישור ולהעבירו לפקס: 072-250-5482 או לדוא"ל michal@hrd.co.il

Share

6 תגובות על סדנת בלשי הרשת – גיוס ברשת למתקדמים

  1. לאורה

    היי מורית, אשמח להבין מה הערך המוסף של הסדנה למי שכבר "שוחה" בלינקדין. קראתי את התוכנייה, אך אשמח להבין יותר לעומק.

  2. hrd

    הי לאורה
    תודה על השאלה! אם תשימי לב, בתוכנית הסדנה לא מופיעה המילה "לינקדאין" אפילו פעם אחת – ובכוונה. נבלה יום שלם בכל שאר הכלים בהם שלי עושה שימוש לאיתור מועמדים מובילים, ונרחיב בצורה משמעותית את סל הכלים שלנו.
    הסדנה תשדרג משמעותית את הכלים של המגייסים שיגיעו אליה – בוודאי בהשוואה למגייסים שהכלי המרכזי שלהם הוא לינקדאין, ותאפשר לכם להביא מועמדים שלא נמצאים בלינקדאין או ליצור קשר ישיר עם כאלה ששם, אבל פחות נגישים.
    מורית

  3. לאורה

    הבנתי אותך. משום מה הייתי בטוחה שבעיקר בלינקדאין מדובר 🙂 תודה על ההבהרה. בכל אופן הייתי שמחה להבין קצת יותר לעומק, אפילו בגדול, באילו כלים מדובר כדי להבין את הערך המוסף.

  4. אריאל

    היי מורית

    משום מה בלחיצה על "רישמו אותי" דבר לא קורה
    שנית, אשמח לדעת האם את חושבת שאותם כלים חדשים אפקטיביים גם לאיתור מועמדים בארץ?

    תודה,
    אריאל

  5. hrd

    הי אריאל, אני עובדת על תיקון התקלה שחוזרת משום מה… מקווה לפתור אותה בהקדם

    הכלים בהחלט מיועדים לאיתור מועמדים בארץ – כל ההדגמות של שלי יהיו על הארץ (מתרגל את העברית שלו 🙂 )
    מורית

  6. אריאל

    תודה רבה

הוספת תגובה

הערה: אם את/ה רוצה לצרף את התמונה שלך לתגובה צריך לעדכן באתר Gravatar




Share